NEUROSHIMA HEX 3.0 IRON GANG

21,90聽z艂

To nie jest zwyk艂y gang, to 艂owcy, kt贸rzy sztuk臋 polowania z 偶elaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

Ilo艣膰
Ostatnie sztuki w magazynie

Uwaga do odbior贸w osobistych.
Ceny w sklepie stacjonarnym mog膮 r贸偶ni膰 si臋 od cen na stronie internetowej. Prosimy o wcze艣niejsze z艂o偶enie zam贸wienia, b膮d藕 powo艂anie si臋 na cen臋 internetow膮 przed dokonaniem zakupu.
W przypadku odbioru osobistego prosimy w miar臋 mo偶liwo艣ci o p艂atno艣膰 got贸wk膮.

Ryk silnik贸w motor贸w przecina cisz臋 nocy. W Twoj膮 stron臋 zbli偶aj膮 si臋 tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. 艁a艅cuchy z g艂o艣nym brzd臋kiem szuraj膮 po sp臋kanej szosie.

Za nimi biegn膮 ci臋偶ko opancerzeni wojownicy, dzier偶膮cy pordzewia艂e pa艂ki, m艂oty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagoni膮 ci臋 w 艣lepy zau艂ek niczym stado barank贸w, a potem ci drudzy dopadn膮 i roznios膮 na strz臋py. Je艣li nawet zdo艂asz pokona膰 kt贸rego艣 z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.

W Twoj膮 stron臋 p臋dzi 艣mier膰. Mo偶esz pr贸bowa膰 ucieka膰, ale pr臋dzej czy p贸藕niej wpadniesz w ich sid艂a. To nie jest zwyk艂y gang, to 艂owcy, kt贸rzy sztuk臋 polowania z 偶elaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

Zasady armii IRON GANG

Zar贸wno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadaj膮 cech臋 艁a艅cuch, kt贸r膮 mo偶na aktywowa膰 poza bitw膮. 艁a艅cuch rozpina si臋 pomi臋dzy dwoma ustawionymi w linii prostej 偶etonami, dzi臋ki czemu ich ataki mog膮 trafia膰 w dowoln膮 jednostk臋 na tej linii.

Sprawia to, 偶e ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zaple艣膰 jak najwi臋ksz膮 sie膰, a mo偶e wykorzysta膰 j膮 defensywnie, niczym paj膮k, kt贸ry zwabia swoje ofiary w paj臋czyn臋?

艁a艅cuchy na motorach

Jedn膮 z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, kt贸ra nie do艣膰, 偶e ma pancerz, ruch i 艁a艅cuch, to jeszcze jest traktowana jako modu艂, kt贸ry zwi臋ksza s膮siadom inicjatyw臋.

艁a艅cuchy i sieci

Szczeg贸ln膮 zdolno艣ci膮 tej armii jest te偶 mo偶liwo艣膰 wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposa偶ona jest w cech臋, kt贸ra nie tylko umo偶liwia sieciowanie jednego przeciwnika na tur臋, to jeszcze w zasi臋gu. Problem z tym, 偶e nie jest to szczeg贸lnie trwa艂a sie膰. Szarpi膮c i tn膮c mo偶na si臋 z niej do艣膰 艂atwo wyrwa膰 - ta tymczasowa sie膰 schodzi zawsze po bitwie.

Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespo艂owym, gdy偶 wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi sta膰 przy chronionej jednostce. Kr贸tko m贸wi膮c jest medykiem z zasi臋giem na ca艂膮 plansz臋.

Reakcja 艂a艅cuchowa

Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, kt贸ry posiada szybki atak skierowany tylko w jedn膮 stron臋, lecz gdy ginie, potrafi eksplodowa膰 niczym Klaun. Poza tym armia wyposa偶ona jest te偶 w Podw贸jny Ruch na 偶etonie natychmiastowym. Niczego innego nie mo偶na si臋 spodziewa膰 po bandzie agresywnych rycerzy szos.

1 Przedmiot