STAR WARS: ARMADA - ESKADRY MY艢LIWC脫W REBELII II

76,90聽z艂

Rozszerzenie z聽V fali dodatk贸w.

Ilo艣膰
Ostatnie sztuki w magazynie

Uwaga do odbior贸w osobistych.
Ceny w sklepie stacjonarnym mog膮 r贸偶ni膰 si臋 od cen na stronie internetowej. Prosimy o wcze艣niejsze z艂o偶enie zam贸wienia, b膮d藕 powo艂anie si臋 na cen臋 internetow膮 przed dokonaniem zakupu.
W przypadku odbioru osobistego prosimy w miar臋 mo偶liwo艣ci o p艂atno艣膰 got贸wk膮.

Podczas gdy si艂y Rebelii i Imperium ci臋偶ko pracowa艂y nad przygotowaniem statk贸w do bitwy, galaktyczne stocznie szybko zgromadzi艂y szerok膮 palet臋 nowych nabytk贸w. Podobnie jak s艂owo kluczowe 艁otr doda艂o nowe mo偶liwo艣ci do szwadron贸w Fali II i zmieni艂o dynamik臋 walk, tak i Fala V obiecuje rozszerzy膰 pole taktycznych sztuczek.

Zestaw Eskadry My艣liwc贸w Rebelii II udost臋pnia nowe zagrania i dostarcza dwie Eskadry Z-95 艁owc贸w G艂贸w i E-wing贸w oraz dwie karty przedstawiaj膮ce Siewc贸w Cienia i Duchy. Dodatkowo zawiera osiem kart szwadron贸w, po dwie dla ka偶dego rodzaju.

Poza przedstawieniem Sojuszu Rebeliant贸w z pierwszymi wojownikami Roju oddzia艂y te wprowadzaj膮 s艂owa kluczowe Snajper i Strateg, kt贸re zmieniaj膮 spos贸b w艂膮czania si臋 do walk. Dodatkowo, jako Duch, Hera Syndulla s艂u偶y za kolejny punkt zbiorczy poza Phoenix Home. Na pocz膮tku Fazy Eskadr mo偶e wybra膰 maksymalnie dwie zaprzyja藕nione eskadry w odleg艂o艣ci 1-2 i przydzieli膰 im s艂owo kluczowe 艁otr, a偶 do ko艅ca rundy.

Rebelianci, na czele z Her膮 i Phoenix Home, musz膮 wykaza膰 si臋 bardziej ni偶 zwykli przest臋pcy. B臋d膮 walczy膰 z pot臋偶nym przeciwnikiem, z kt贸rego si艂膮 musz膮 si臋 liczy膰.

Uwaga!聽To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:聽Star Wars: Armada.

Zawarto艣膰 pude艂ka:

  • 2 eskadry E-wing
  • 2 Lancer Pursuit Craft
  • 2 frachtowce VCX-100
  • 2 eskadry 艁owc贸w G艂贸w Z-95
  • 8 dysk贸w i kart eskadr
  • 16 偶eton贸w
2 Przedmioty

Opis

Pasuj膮ce koszulki
Standard CCG