

CZARNE HISTORIE 艢LEDZTWO
Tym razem gracze nie rozwi膮zuj膮 wsp贸lnie pi臋膰dziesi臋ciu zagadek kryminalnych poprzez zadawanie pyta艅, na kt贸re Mistrz Tajemnic odpowiada艂 "tak" lub "nie", ale wcielaj膮c si臋 w rol臋 agent贸w CH艢 rozwi膮zuj膮 sprawy innych graczy.
Szanowni Pa艅stwo, z przyjemno艣ci膮 informujemy, i偶 po raz pierwszy w bestsellerowej serii gier Czarne historie pojawi艂a si臋 pozycja absolutnie wyj膮tkowa - gra dedukcji dla 2 do 4 os贸b, czyli Czarne historie 艢ledztwo. Za spraw膮 nowej formu艂y gry wprowadzono powiew 艣wie偶o艣ci do 艣wiata czarnego humoru.聽
Tym razem gracze nie rozwi膮zuj膮 wsp贸lnie pi臋膰dziesi臋ciu zagadek kryminalnych poprzez zadawanie pyta艅, na kt贸re Mistrz Tajemnic odpowiada艂 "tak" lub "nie", ale wcielaj膮c si臋 w rol臋 agent贸w CH艢 rozwi膮zuj膮 sprawy innych graczy.
Po raz pierwszy w serii gracze ze sob膮 rywalizuj膮. Ka偶dy z uczestnik贸w gry zbiera tak偶e informacje dotycz膮ce w艂asnego 艣ledztwa i udziela wskaz贸wek przeciwnikom, aby oni r贸wnie偶 mogli prowadzi膰 swoje dochodzenia.
Rozwi膮zuj膮c sprawy ka偶dy z graczy musi ustali膰 4 dowody 艣ledztwa:
- Czy ofiar膮 zbrodni by艂 m臋偶czyzna czy kobieta?
- Czy ofiar臋 zamordowano w dzie艅 czy w nocy?
- Czy ofiara zosta艂a zamordowana wewn膮trz budynku czy na zewn膮trz?
- Czy narz臋dziem zbrodni by艂 n贸偶 czy pistolet?
Mimo znacz膮cych r贸偶nic w mechanice gry, Czarne historie 艢ledztwo i dotychczasowe gry z serii maj膮 ze sob膮 wiele wsp贸lnego - przede wszystkim zachowano klimat gry oraz charakterystyczn膮 szat臋 graficzn膮. Zagl膮daj膮c jednak do opakowania聽 najnowszej cz臋艣ci Czarnych historii zobacz膮 Pa艅stwo nie tylko karty, ale r贸wnie偶 inne elementy gry np. znaczniki 艣ledztwa, akta spraw.
Po sukcesie ca艂ej bestsellerowej serii Czarnych historii spodziewamy si臋, 偶e gra w nowej ods艂onie zaskarbi sobie sympatie (nie tylko) mi艂o艣nik贸w du偶ej dawki czarnego humoru.